♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Friday, August 21, 2009

The Comot-test Day

Hari nie adalah hari yang sangat comot untuk saya..
Hadeyhhhh... Sangat lah comot gilerrr!!
Nak tau kenape hari nie comot saya??

First, saya bangun lambat hari nie.. puKul 7 a.m baru bangun!!!
Melompat saya dari katil!! Ok..tipu.. :p katil saya bukan nye double decker...muahahahhaha..
Tuh pon naseb baik ar mama kejut.. Cube dye tak kejut.?


Second, sebabnyer baju saya sangat lah kedut-medut hari nie!! erkkk??ade ke perkataan kedut medut?? suko2 jo..
Bukan saya tak gosok OK!!
Ade orang sudah menunduh saya tidak gosok baju.. T__T
Malam semalam kul 9++ malam camtu saya dah gosok baju tuk hari ni dah..
Tapi biler pagi tadi saya nak pakai baju tuh, tengok tengok,,,
Wahhhh!!!! Giler berkedut-kedut!!! tak soke tak soke!! T_____T

Dalam Tak suke2 terpakse juge pakai sebab dah lah terbangun lambat.. Mane sempat nak gosok baju lain lagi.. Buat2 tak nampak kedut ah...

Nampak tak kekedutansss?? dlm gmbr tak nampak sangat.. Depan2.. comot seyh

Menyesal Ok saya pakai baju ni... :(
Dah semalam berpeluh2 ketiak nak gosok baju ni tau..
Baju ni kaen Chinese Silk... Tapi ni jenis yang cepat kedutttt...
saya jarang pakai baju nie sebabnyer susah sangat nak gosoknyer...
Tapi disebab kan dah bosan ulang baju yang sama jek, blasah jek lah ambik baju ni... T__T


Last, sandal pulak buat hal...
Lidah dye sudah terkeluar dah...
Sandal pon ade lidah OK... :p

See... Dah ternganga tapak dye.. :(

Tapi saya suke sandal nie..
Selesa di pakai.,,
Dan pemberian orang tuh... (^_^)..
Balik nie nak beli gam gajah ah..
Nak gam bagi melekat balik lidah dye..



P/s: ehem2...siler take note ye kepada orang yang berkenaan.. Tolong paham.. :p



:) :) :)

0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2