♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Friday, August 28, 2009

Under Construction


Ehem2.. Sorry kowang...
Kalau kowang masuk blog saya ni macam sengal2 sket ke...
Ataupon kowang sakit hati tengok sebab kejap tukar colour ni, kejap tukar colour lain pulak...
Muahahahah... Well.. Blog ni under construction lah kunun2 nyer...
Hakhak tuih... :P

Bagi ar can kan kat saya...
Mane aci blog kowang jek cantik menarik tertarik, kau memang debom..
Saya pon mahu juga mengindah kannya... (^_^)
Hahaha.. Indah lah sangat... Entah2 bertambah huduh!!


P/s: Ehem2...camno nak bagi yang tang gambar saya kat tepi side bar saya ni ade border jugak yer... Tak tahu lah coding dye... Failed!! Sape tahu??? Angkat tangan... :)



:) :) :)


2 Sarang ♥:

MuMMy 2 Haqq said...

pegi kat blog ceeramoon..ade tutorial dia..

s.y.a.r.q said...

ngehehehe... ni pon saya tgk kat ceera lah nie... tapi yang image punye tak taw.. takdak contoh... :)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2