♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, August 29, 2009

Sape? baik mengaku :p


Saya pelik ahh.. Boleh dikatakan setiap hari kan, bile saya buka nuffnang kan,
Pergi lah kat keywords..
Mesti ade orang yang mengoogle perkataan syarq..


Sape kah yang mencari name saya tuh???
hahahahahahah... Adakah orang itu silent reader blog saya??
Blueksss... bajet blog ko ader silent reader ah tuh Syarq... :P

Ke orang tuh malas nak taip url blog saya ni, dan terus google name saya...
Ataupon, perkataan syarq tuh ade maksud lain??
Mungkin orang itu nak cari meaning perkataan Syarq??Mungkin2.. :p
Ape kah maksud nye?
Muahahahahahha... Ape2 lah...
Terima kasih ye kepada orang yang mengoogle name saya tuh...
Bertambah Hits blog saya... :P
Suke.. Suke.. (^_^)


p/S: kowang ade jadik macam ni tak??



:) :) :)

4 Sarang ♥:

MuMMy 2 Haqq said...

da secret admirer la tuuuu....jom join http://www.danaraya.com/?id=arnirina rm5 je. Bukan nak kaya tau..jgn slh phm..:)

s.y.a.r.q said...

miahahahaah.. byk ler akak nie...

♪ cik katak ♪ said...

kwn shaye nama syakirin juga...
tapi dia lelaki.. :)

s.y.a.r.q said...

heheheheh... saya dah biase ade kembar name syakirin lelaki juge... :D

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2