♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, August 29, 2009

Yeyeh...cotiiii....

Ok.. Kul 4.30 pm nak chiow dah.....
Hari sabtu, ahad dan isnin konpem2 saya tak hapdet belog ini...
Sebabnye kat umah saya tenet yilekkk...
Adik ku sudah kebas internet bawak pergi umah sewa dye..
Tak pelah..Saya sayang adik saya lebey... (^_^)
Lagi pon dye kan blaja lagik...
hambik lah ko... Kasik can lah dye gune tenet tuh...
Padahal tengah jeles hamattt ni... :p

Happy Merdeka to all
(^_^)


Malam merdeka ni jangan buat bende merepek2 arrr..
Jaga diri baik2...
jangan merempit....
Selamat berbuka puasa...
Assalamualaikum...
Chow!!!!!

P/s: Sebenarnye saya tak perasan pon isnin = 31 Ogos.. Saya bace blog orang baru lah perasan.... syiok nye..3 hari leh tido dengan amanyerrr...

:) :) :)


1 Sarang ♥:

cIk pEnNa said...

selamat hari merdeka ya!

;)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2