♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, December 20, 2010

1st Lucky Draw Blog Suka Hati



Sorrylah ye..tak habis2 dengan tag je aku nie..Keje si mamabudak lak kali ni.
Huhuhuhu.....

1. Terbuka kepada semua blogger seluruh dunia dengan syarat ada address kat Malaysia.

2. Menjadi follower blog suka hati aku. Yang ini wajib. No follow no lucky draw no luck la jawabnya.
Done!!

3. Letakkan blog suka hati aku dalam blog list korang. Tang ni pun wajib. senang nak tahu update daripada aku.
Done jugak!!

4.Copy & Paste banner lucky draw di atas dan buat entry pasal lucky draw ni pastu link kat entry aku ni. Buat Buat tajuk "1st Lucky Draw Blog Suka Hati". Mesti letak banner dalam entry ye. Kalau suke bile letak banner kat side bar korang dan link.. Tapi kalau rasa macam menyemak, tak nak letak pon takpe...Kalau rajin boleh buat sticky post..
Ni panjang sket..care dye.hahaha..jap2 :p

5. Bile dah siap entry korang tu, silalah letak linknye dalam ruangan komen entry ini..
Yolah..

6. Oh ya jangan lupa tag at least 3 orang kawan. Nak tag lebih lagi bagus. make sure diorang tau diaorang kene tag..

Aku nak tag..

...Fatin...
...Amy....
...Cik penna..

0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2