♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Wednesday, December 15, 2010

Homework dari Cik Fatin



Bukak2 belog kene buat Homework daaaa....
Kene jawab tag pulak....
Tapi bagus jugak Cik Fatin ni....
Macam tau2 jek aku tak tau nak update ape kat Belog Taik Cicak Itam Putih nie....
Soalan nye ade 16...Banyak nyeeeeeeeee!!!
Meh kite nengok ape Soalan Tag dye:
|
|
V
1) Apa yang paling penting dalam hidup korang?
My family first!! :)


2) Benda terakhir yang korang beli guna duit sendiri?
Ermm.....ape ek????Rase2 nye baju & also top up maxis RM 10 :p

3) Adakah korang bercinta sekarang?
Ehehehehehehehe.....Yerrr... :"> :"> :">


4) Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Selagi hidup & jodoh kami panjang :"> Awccchhhh!! :">


5) Di mana korang akan berjumpa kekasih korang?
Maksudnye ape ni??Selalu jumpe kat mane ke atau akan jumpe??? Ermm..Kalau akan jumpe dekat Summit kot....

6) Novel/Buku.majalah terakhir korang beli?
Ntah lah....x hengat..jarang beli buku...Weeeeeeeeee :-"


7? Apakah nama penuh korang?
Nur Syakirin
Cahaya orang-orang yang bersyukur...
Alhamdulillah :D

8) Antara mak & ayah korang mana lagi mesra?
Dua2 pon mesra...Tapi lagi mesra dengan mak.... Sebab mak yang selalu di rumah.. :D


9? Namakan orang yang betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
Orang tu lah..... 28 hari lagi...
Cik Fatin ni pon nak jumpe gak...lame gile x jumpe..
Actually banyak ler yg lame x jumpe...


10? Namakan tempat yang betul2 korang nak pergi?
Perth, Australia!! :D


11) Pilih 1 peluk atau cium?
Peluk :D


12) Lima lagu bermakna dalam hidup korang?
Gio- Bila Cinta
Massari- Real Love
Samson- Kenangan Terindah
Git Fresh- Blow me a kiss
Jason Mraz- Bellaluna

13) 3 perkara tentang orang yang tag korang?
Name dye Fatin Nor Syafawati
Orang nye cik mek Klate..
Fatin ni kawan same2 mase kat KMNS dulu
Satu praktikum, Satu block :)

14) 5 Benda yang korang sangat sayang dalam hidup korang?
Benda kan??? Bukan orang kan??
Senaraikan bende ke eh....
....Handphone....
....My watch....
....My room even it's untidy!! hahahaha....
....Kete Kelisa BHU 44 tet tet....
.....Ohoh da last one is my Lappy!!....


15) Bila tarikh lahir korang dan bila korang sambut tahun lepas?
3 June 1986, Tahun lepas x sempat nak sambut T____T


16) 5 Blogger yang korang nak tag
Mood nak tag org xde lor...... '

Sekian... :P


5 Sarang ♥:

CikNgah said...

hahahaha..tq2...org suh jwb tiga je tentang orang yg ditag.dia jawab lebih2 la eh.. ;)

s.y.a.r.q said...

Dapat markah lebey :p

CikNgah said...

hahaha..
aku tag ko lagi...tadaaa....ni aku wat sndiri lak
http://25minutes-late.blogspot.com/2010/12/11-perkara-yang-mamarazzi-mau-cari.html

amyken said...

cik, nak tau sape ehem ehem ehem kamu..tehehehe

s.y.a.r.q said...

amy!!! mish u :-*

ehem2???hiks...kt post yg sebelum2 ni kan da ade picture :P

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2