♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Tuesday, December 7, 2010

Lagi 2 hari




Tolak cuti Awal Muharam esok lagi 2 hari je.....
Rumah tak dapat2 lagi...
Uwaaaaaaaaaa.....macam mane nie?????
Nak rumah corner lot, tapi intermediate yg berlambak kat Shah Alam ni...
Susah2...

Sekarang ni tgh menghitung hari orang tu nak balik..
Lame lagi.......Baru je 6 hari dye kat sane....
22 hari lagi...
Dalam hati tgh nyanyi lagu ni
|
|
v

"Menghitung hari....Detik demi detik...."


Cittt!!! Entah2 orang kat sane seronok je, tak hitung2 pon hari nak balik...Ggggrrrrr......


5 Sarang ♥:

nieja said...

tgh mnghitung hari ape ni babe

Suhaila said...

Huh..entri penuh teka teki teka tekok.. Nah amek ni..dush3x.. Nape tgl 2 ari?ape yg tejadi?nape cari rmh?nape nk koner lot? Sape org 2?org 2 g mane?(nk tya jgk 2 soalan last 2 walopon da bley agk..hehe)

CikNgah said...

cari umh wat pe weh?

s.y.a.r.q said...

nieja: menghitung hari org tu balik KL :(

sue: sue...nape aku cari rumH TU NNT AKU CITE KAN ye...umah xjumpe lagi...

fatin: tgu la nnt aku cite :p

CikNgah said...

cpt la cte..sy x sabar

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2