♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, December 25, 2010

Boleh lah daripada takde



Uwawawawawawawa Smiley
Uhuk.Decoder Astro kat umah aku rosak..
Belum panggil orang lagi untuk baiki...


Decoder tu tak boleh off dye..
Kalau sekali kite OFF,mungkin makan mase 2 minggu dye nak ON balik!!! Smiley


Seminggu yang lepas, TNB buat keje kat lorong rumah aku..
Ateeeenye,,,,dyeorang pon OFF kan semua elektrik rumah-rumah dalam lorong rumah aku tu ler...
Sah sah decoder Astro aku pon ter OFF dengan sendirinye,,,Nangeeess Smiley


Dah seminggu ni tunggu..Dye tetap tak ON!!! Smiley
Gamaknye aku ngan mak aku terpakse melayan TV 1 & TV 2.
Kalau ade astro, jarang layan TV 1 & TV2 melain kan berita.
Channel lain gambar memang senget benget habis!! Buat juling mata ko je nak tengok gambar macam tu,,, Smiley


Pukul 5 petang macam tu duduk lepak2 depan TV dengan mak aku...
Terpaksa layan drama Tamil..Wakakakakakaka Smiley
Sampaikan ke hari ni duk ikot cerita drama tamil tu!!Apekahh????Smiley


Lepas tu layan pulak drama Taiwan..Cerita dye bertemakan Kesultanan China mase zaman dolu2 kala.. Tapi best jugak cerita ni

Beauty's Rival In The Palace


Boleh lah kan dari takdeee......
Weeeeeeeeeeeeeeeeeee Smiley



1 Sarang ♥:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

tv 1 nge tv2 je ke dapek kat sana? ty3 n tv9 non ado ekkkk??

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2