♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Friday, December 31, 2010

Hapy new Year in advance u all!!



Hola Hola..
Kowang pegi mane malam tahun baru ni???
Ade sape2 yang pergi I-city tak malam ni??? Smiley
Huhu...kepada yang pergi sambut tahun baru kat mane2 malam ni, BESTNYEEEEEEE Smiley

Aku jugak duduk rumah.. Duduk depan laptop malam tahun baru ni...
Tapi nasib lah ade Drama Korea..
Boleh gak aku layan sambil hilangkan bosan...
Sambil2 tu boleh cuci2 mate....Smiley

Aku ngah layan cerita Personal Taste!!!


Sape pernah tengok???? Angkat kening pleaseee.... Smiley
Sudah jatuh cinta dengan hero cerita ni....
Owwwhhhhhh Jin Ho!! Smiley
Shhhhh......Jangan bagitau incik amar..
Jin Ho adelah "KEKASIH GULAP HEH" kuu...
Ye...saye repeat.. "KEKASIH GULAP HEH"....


Ok lah mahu undurkan diri dulu..
Nak sambung tengok Personal Taste..
Tak pon silap2 ni jap lagi aku tido jugakk....
Ape lah kan malam2 tahun baru tido awal... Tak rock!!!

2 Sarang ♥:

CikNgah said...

aku dh tgk cte ni
oh jin ho..kamu sgh enxem
park gaek In kamu sgh comel
skang ni aku ngah melayan cite Marry Me!mary&he's beautiful...best2 :)

CikNgah said...

aku dh tgk cte ni
oh jin ho..kamu sgh enxem
park gaek In kamu sgh comel
skang ni aku ngah melayan cite Marry Me!mary&he's beautiful...best2 :)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2