♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Wednesday, December 22, 2010

Saya perlukan Percutian!!



Ye!! Memang nak sangat pergi bercuti..
Jeles tengok orang lain dapat pegi bercuti sekarang ni..

Fiza yang baru balik dari Vietnam lah..
Orang tu Pergi Kuching, Sarawak lah..
Family Mak Tam, Uwan & Family Mak Long ade dekat Vietnam sekarang ni...
Eh??Kenape ramai sangat yang pergi Vietnam sekarang ni ye???
Aku tak pernah lagi sampai kat sane..
Aku duduk dekat Shah Alam ni je lah....

Sangat2 dah lame tak pegi bercuti..
Tak kisah lah dengan family atau kawan2..
Tak payah pergi jauh2 luar dari Malaysia..
Pergi dalam Malaysia sudah cukup boleh menggembirakan aku..
Tapi kesempatan tu tak ade lagi..

Hurmmm.........Kan best kalau aku berada dekat tempat mcm ni sekarang!


Siape yang nak bawak masalahnye sekarang ni????
Berangan jadilah.

2 Sarang ♥:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

oh..saya suka jugak pi tempat cenggini tapi dalam mimpi ajorklah..hahahaa

s.y.a.r.q said...

same sameeeeeeeeeee..... T____________T

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2