♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Friday, December 24, 2010

Phewww....Habis sudah exam.



Alhamdulillah.....Exam dah abis dah....
Tak perlu nak bace notes yang melambak2 sampai muntah lagi..


Soalan exam tadi ade 12 soalan.
Soalan takde satu pon objektif..
Semua subjektif & esei & sudah tentu2 tangan acik kejung sebab menulis dengan banyaknye..
Dan dengan laju nye selaju 90 km/jam..Hahaha...Kalau aku leh tulis selaju macam tu, confirm masuk World Book of Record dah nyahhhhh......
Lagi satunye dah lame tak menulis dengan banyaknye...
Tu lah...Tak buat senaman ringan jari-jemari dulu sebelum nak menulis.Ha ha ha ha..


Nasib baik lah bilik exam tu tak sejuk...
Kalau sejuk mahu beku tangan aku tak leh nak menulis..
Dengan otak-otak sekali beku memang menangessss.....


Alhamdulillah dapat jugak aku habiskan ayat2 terakhir untuk soalan yang tak siap bile Penjaga Peperiksaan tu cakap mase dah abis..
Habis ke tak habis mase tu, aku tulis sampai siapp..
Tapi dah tentu2 ayat-ayat yang terakhir tu aku goreng sampai garing... :D


Esok dah hari jumaat...
Menghitung hari orang tu balik....
Sebabnye nak pow dye belikan handphone!!!! Wakakakakaka
Kejam tak?? Kejam tak???
La la la la la la... :-" :-" :-"


Sekian,, :P



1 Sarang ♥:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

hahaahaa...xkejam lol...mintak jer hp canggih2 skittt...hahaha..jahat lol aku lak ngajor ko!! neway, gud luck utk result exam.. okiess!!

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2