♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Wednesday, July 29, 2009

Hoooreyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


Entry kali nie nak bagi penghargaan sangat2 kat Amy..
Siler bagik laluan yer..
Sebelum tuh nak bagi
mmmmmMuahhhhhhhhhhhhhhhh :-* dulu kat Amy!!


Hari tuh kan external hard disk saya corrupt..
Dan file2 dalam tuh bukanlah main byk skali...
Software2, report thesis saya sem lepas., file2 lain...
Report thesis tuh saya sayang tau,, Berpenat lelah sampai mengeluar kan titisan2 air mate untuk menyiap kan thesis.. Wajib simpan buat kenangan... Xmoh delete!! . T_____T
Dan yang paling penting skali... Senarai wakil ICT yang baru saje saya update minggu lepas...
Mampus saya kalau tak dapat recover balik bende tuh kan...
Penat wooo nak type balik!!!!


Dan minggu lepas Amy lah yang melayan saya yang tengah pening nak recover balik file-file dalam tuh....
Macam2 dugaan seyh nak send software tuk recovery tuh....
Memula try send kat YM..
X bleyh... Sending failed..
Ok... Cube anta kat e-mail pulak..
Memang slow milo ah nak attach kan.....
Amy suruh gune Google Talk, Ok saya download dan install Google Talk..
Dah install Google Talk, saya pulak tak ade account Gmail... Saya sign Up account Gmail..
Lepas dah Sign Up, Amy pulak yang tak leh send file kat saya gune Google Talk..
Hadeyhhhhhhhhhhhh...

Last2.. Amy send kat saya software tuh gune e-mail sajer..
Biar lah... lame... Tunggu dengan penuh kesabaran betol Amy nie...
Bagus betol...
Clap clap clap!!


Hari nie saya telah berjaya ambik balik file2 dalam tuh.. Alhamdulillah........
Kalau sape2 nak software nie bagitau saya...

Si hidung kembang yang gembira dapat ambik balik file2 nyer.. :p

:) :) :)



1 Sarang ♥:

amyken said...

hahahahahha
muka suka gle
xtahan ;p

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2