♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, July 2, 2009

Malu malu malu T___T


T____T

Tadi pegi lunch kat koleh 12 as usual...
Then pas makan2 tuh nak beli kuih saje2 nak makan dalam lab kan..
Yelah... kebusanan yang hamat!!!! Mengunyah lah.. Apelagi...
Dan dalam waktu yang same, pada waktu tuh hujan plak...
Jadi, saya ngan kawan saya pon carik lah jalan nak pergi ke kereta supaya tak basah kan..
Lalu dekat laluan yang ade atap..
Kat situ rupe2nyer tempat budak2 PASUM lalu..
Ramailah juga yang lalu kat situ..
Skali tengok macam pelik je laluan nie..
Yelah... Kate bukan budak kolej 12.. Harus lah pelik sikit dengan jalan short cut kat situ kan..

Syarq: Eh, sai..macam pelik jek nie.. Ni macam nak pergi blok lelaki nie..
Sai: Aaah kan.. Mane nak lalu ek?

Tibe-tibe...

Syarq: Oh mak kau!!

uwawaawwawawawawaawawawawa... T__T
Malu!! Malu!! Malu!!!!!!!!!!

Shy glitters


Saya terjatuh di sebabkan licin seyh kat situ.!!
Kan hujan.. Lantai kat situ basah lah!!
Dah lah ramai orang lalu lalang kat situ..
Saya pon dengan cover ayu nyer bangun cepat2 konon2 xde pape..
Padahal dalam hati, malu yang amat seyh jatuh depan budak2 PASUM..
Mesti dyeorg gelak kan saya!!!

Ouchhhh!!!! Terpeleot' lah buku lali saya..
Mase jatuh tuh mmg macam sakit.. tapi Alhamdulillah tak sakit sangat biler dah jalan tuh..
Sebab mase skolah2 dulu pon penah terpeleot' jugak kat buku lali belah yang sama.. Sampai kan nak pijak lantai pon sakittt.. Tapi dalam sakit2 tuh sampai jugak saya pergi Bali.. Well... rugi wooo kalau tak ikot gi Bali mase tuh
!!!
Hahahahaha.. :p

Owh..sambung2... Jadinyer saya rase kalau Kite dah pernah terpeleot', kalau kite terpeleot' kat tempat yang same balik dah tak sakit sgt kotttt... Muahahaahahaha..
Suke2 saya jek buat anggapan macam tuh kan.. :P


Fuh!!! Harap2 tak de budak2 PASUM yang ternampak saya jatuh tadi ingat peristiwa ni esok..


:( :( :(





0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2