♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Wednesday, September 2, 2009

Nasib baik

Assalamualaikum....
Kowang sehat tak???
Saya nie telah di jangkiti virus2 dari kazen saya nabila..
Dye bawak virus datang umah orang...Huh! :p
Sudahnye terjangkit kat saya..
Nasib baik dah pergi doktor tak de pape..
Demam2 biase jek...

Hari Jumaat ri tu kan, punye semangat nak balik umah kan lepas keje..
Tup tup tup, nak start enjin kereta tak boleyh pulakkk... T____T
Fadan muka saya...
Lope nak tutup lampu depan...


Lagi2 pulak bateri kereta tuh dah 3 tahun tak tukar..
Hambik kau!!
Memang weak ah kan...
Mule2 tuh pikir takot ayah marah jek lah.. Muahahaha..
takot dye membebel,,sape suruh lope kan..
Manenye tak lope??
Mase pagi Jumaat tuh hujan,
Sibuk nak ambik payung kat blakang lah..
Nak bukak payung lagi..
Terus tutup pintu dengan yakin nya..Dan chow..
Dan yang paling pelik, kenapa tak berbunyi tuuuuuuuuttttttttttt kalau lampu tak tutup??
Selalunye bunyi jekkk.. Tak sempat lah nak lupe2...
Dah tu nya, lampu tu tak tutup dari pukul 7.20 pagi sampai lah 4.30 petang...


Kalau dah macam tuh, nak mintak tolong orang lain cas kan bateri??
Semua orang bz nak balik cepat jekkk...Kesian2..
Call ayah, dye pulak meeting...
Pastu ayah suruh call AAM..
AAM?? Waktu kul 4.30 macam nie??
Bulan puase???
Jem pulak lagi time nie..
Tak tak tak... Tak payah call lagi baik..
Nehi... Nehi...
Kalau call, mahunye saya buka jugak kat situ kang keseorangan... X payah ler...


Last2, usha kanan, usha kiri...
Yes!!!Eh.. Alhamdulillah...
Kak miza yang cun melecun tuh baru nak pergi kat kereta dye... (^_^)
Dye duduk Shah Alam jugee...
Kak miza ni keje kat tempat saya praktikal...
Ape lagi.. Tanpa segan silunye pergi kat kereta Kak Miza, mintak izin nak tumpang dye balik Shah Alam...


Kesian kereta ku... Terpaksa lah tersadai kat tempat parking depan Jabatan Kimia selama satu malam... T______T
mesti Pak Guard pelik, pesal lah kete ni duk sowang2 kat situ???
Esoknye hari Sabtu pagi baru lah terhegeh2 nak hambik kereta...
Dan menukar bateri..

Saya kalau tang bukak bonet depan nie blur ah tengok bende2 dalam nie.. Sangatttt blur... Ape bende entah lah banyak sangat wayar2 dalam ni... :p

Ayah bertukar profession sebagai mekanik sekejap.. Saya?? muehehehehe..Sebagai selaku pembantu mekanik, saya hanya pas kan saja barang2 yang ayah nak. Nak screw driver?? Nak spanar?? :p

Time nak sambung kan kat negative kan, saya jakun sekejap... Sebab ade sedikit spark terkeluar... heheheh.. Biase lah... Mane pernah weyh buat keje2 macam nie.. Memang buta Kereta OK! Orang slalu buta IT.. Ni buta kereta.. :p



:) :) :)


0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2