♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, September 17, 2009

Kueh Ohhhhh Kuehhhh


Kowang perasan tak Syarq sekarang dah macam acik2...
Sibuk nak buat kuih raya..
Yelah... Acik2, mak2 orang kan suke pikir, nak buat kueh raya ape, tukar langsir baru lah, sofa baru lah...Jangan salah kan saya sebab dah jadik mcm acik2... :P
Mak saya yang suruh buat... Ikot kan jek laaaa...
Muahahahahaha.. :p

Tapi betol nie.... Sebenarnye nak buat lagi satu kuih raye..
Bahan2 dah beli... Tinggal nak buat jekkk...
Tapi tuh la.. Tak tahu bile nak buat nyerr..
Kerja sampai hari jumaat ni..
Sabtu dah nak balik kampung..
Ahad dah ghayooo...

Nak buat biskut cornflakes madu..

Biskut cornflake madu


Elehhhhhhhhh...
Tahuuu..Mesti kowang kate memang kacang giler lah nak buat biskut nie kan??...
Tu pon syarq nak kecoh...
Tutup mato pon leh buat kan???
:P ahaks.. Teremo sendiri... :p
Tapi mase yang tak ade nak buat..


Akan saya usahakan buat juge biskut nie..
Tunggu dan lihat..
Kehkehkehkeh (^_^)

p/s: asal pewot ni nyanyi lebey2 pulak hari ni... Sabar lah wahai perut ku...


:) :) :)



4 Sarang ♥:

@rE-LonG said...

Syarq, kT pn bru dpt dri membe dia pnye nk msk conflakes madu tu..
mcm senaG je..nnti mlm raye nk buat la..hihih

s.y.a.r.q said...

@rE-LonG: hehehe...senang jekk.... buat2... :)

aleena said...

nie one of my favvy nie:)

if madu die banyak ja mesti sangat sedap..

s.y.a.r.q said...

aleena: betol betol betoll

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2