♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Friday, September 18, 2009

Jum share

Jom kowang...
Share sket tahun ni hari raya pertama kowang berada dekat mane???
Tema baju raye tahun ni kaler ape??
Jum Jum jum!!!!


Ye lah... Kan selalu orang buat satu family tuh kaler yang same jekkk.....
Ade juge penah saya tengok kat kampung saya, satu keluarga beli satu papan kain tuh, buat baju kurung....
Maksudnye setiap ahli keluarga pakai baju kuwung corak yang same lah....
(^_^)


Meh saya yang mule kan dulu...
Tahun nie saya dan family akan beraya dekat kampung belah mak saya
Macam biaso...Ghombau, Nogohi sombilan...Insyaallah....


Macam family saya tahun nie tema baju adalah colour purple untuk hari raya pertama..
Yipeeeeeeeeeee... Suke... (^_^) My fav colour ever!!! Ceh kunun lah ever... Insyaallah akan suke colour ni sampai bebile..Hahahhaha :D

Tapi tak ade lah kami beli kain satu papan kan...
Cume semua orang punye baju colour tone yang sama....
Family saya start bertema2 ni baru tahun lepas jek...
Tahun2 sebelum nyer tak pernah pon bertema..
Tetibe pulak ayah saya tahun lepas nak bertema2 bagai....
Hari raye ke-2 dan seterusnye pakai lah colour carca marba...
ape2 colour pon tak kesah punyeeeeeeee..... :)

zaman carca marba :p macam2 kaler adaaaa

Sile2... Mari kongsi... Jangan malu2... (^_^)




:) :) :)


6 Sarang ♥:

hananiEy said...

syarq, wat mase ni ak x de tema. ihihih

sbb bapk ak nye baju melayu x bli lagy. hikhikhikhik ;)

@reLong said...

Haha.TEma raye kT pn Caca Merba gak..haha!
xpnah same kot..

xpe2..nnti kT da kwin nnti..nk wat tema colour la.hihi..

amyken said...

pesal ko tdo syarq kt gambar ats tu..hehe
aku 1st raya kat ipoh. pakai warna sukati..huhu

s.y.a.r.q said...

hananiey: lorrr,,,, ayah ko tak pegi beli lagi??? cepat2... Gi beli kat Pas ke, SACC ke, PKNS ke... :)


@rE-LonG:alolololo...so sweet laaa..cepat2 lah kawennn.. :)


amyken:sukati ek amy... ermm..mesti ko ade byk baju raye ni...

miss lolly a.k.a luvfareda said...

yg lolly punye pom kale pepel.

tapi xsiap ag bajunya. sob3

s.y.a.r.q said...

alololo...ciannyer kamooooo...
takpe..sempat lgi nie nak tgu siappp... :D

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2