♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Wednesday, September 30, 2009

Raya -> 1

Ok... Hari ni meh kite start pasal raya...
Kowang rindu tak kat saya??? :P
Ooopps... Sorry2.. Tak kene mengene ngan raya kan??
Yelah2... Meh kite terus kan...


Oh yer... Pasal raya nie mungkin berepisod2...
Tapi tak lah beratus2 episod pon tak habis2 juge ceritanye...
Hehehe.. Ade ke orang nak bace ni??? Berangann artis ar Syarq... :)
Takpe, kalau xde pon, saje suke2 nak share2 cerita kan.?

Geram dengan satu cerita Sinetron Indonesia...
Tujuan nak tengok tv sebagai hiburan nak rehat2lah kan..
Tapi jadik sebalik nye pulak...
Tengok jadi makin TENSION!!!!
Sebab cerita yang tak habis2 sedey..
Semua orang kene culik... Wajib setiap karakter utama dalam cerita tuh merasa kene culik pada masa yang lain2...
Adoiyaiiiiiiiii..
Huh!! Tak moh bagitahu lah cite hapeeee...
Nanti takot peminat2 sinetron tuh marah... :p
Ampunnnn embak... :)
Last2 saya malas nak tengok dah.. Lantak ah ape nak jadi ngan cite tuh..hehehehe
Oooopsss.. Lari topik lagi lah... Sorry2... (^_^)

Kite mulekan dengan malam sebelum saya nak balik kampung...
Bersamaan juga dengan 2 hari sebelum Hari raya.
Sebelum tuh kowang kene bagi laluan kat saya...
Sile lah promote perempuan ini...Sebab dye rajin... Muahahaha... *muntah darah sket*
Ehem2... :P lalalalalaalala

Sapelah yang rajin sangat buat biskut nie... Anak sape lah nie??uhukhukhuk.. Eh? eh? tersedak plak


Cube teka ape bende kat atas kerusi tuh?? Aippp.. Bukan helmet..
Tapi Daun Ketupat
yang belum di anyam

Taraaaaa... Ni lah hasilnyer ketupat yang saya dan mama anyam.... Sampai kul 2 pagi anyam ketupat.. Mantok2... Semangat nak raya punye pasal...Ketupat nie nak bawak balik ke kampung esoknye..


Sebenarnye kalau gune nasi himpit Nona kan senang.. Tak payah anyam2..
Tapi, kesian kat Uwan yang ku sayangi...
One of her fav food is ketupat dimakan bersama kuah kacang..
Setiap tahun dye mesti nak makan ketupat.. Kalau takde macam kesiannye...

Sambung next entry.. (^_^)



:) :) :)

6 Sarang ♥:

MuMMy 2 Haqq said...

sape ckp xde org bace..ni org bace ni.. :)

s.y.a.r.q said...

mekaseh mummy 2 haqq... Saya pon slalu bace belog akak :)

cIk pEnNa said...

waduh..waduh..rajin sggh nye dia wat kuih raya..
bagus betul nih..
anak sapa la nih..
hehehe

slamat hari raya ye..
maaf zahir batin..
;)

s.y.a.r.q said...

cik penna: uhuk2.. patot tadi mkn kuih raya asik tersedak jek....
(^_^)


selamat hari raya juge... maaf zahir dan batin

mummymujid said...

syark...winduuuuuuuu sngat ngan kamuuuuuuu pnye blog....kamu jua saya windu...dh cpt buat entry raya x sabau nk baca nih...melampau gian....

s.y.a.r.q said...

mummymujid: wahhhhh...sungguh terharu T_____T hehehehe...ade juge yg rindu kan belog nie eh....mekaceh Kayh2...

episode 2 nanti saya update... x sempat nk edit gamabr lg... :)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2