♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, September 5, 2009

Kerterharuan


Baru sehari tak update belog.. Tapi rase macam dah berhari2..

Alasan tidak update blog, bukan nye malas..

Tapi tak sehat ar kowang....

Mesti pelik kan???

Padahal hal hari rabu hari tuh, Ok je saya update belog kan..



Ahaaaaaaaaaa.. Meh nak start cerita..

Mule dah nak buat karangan.. :P

Hari rabu pagi tuh, saya memang kelihatan sihat sangat..

Tapi tibe2 tengah2 buat kerja dalam pukul 10 macam tuh, tekak saya sudah rase gatal2..

Ape tandanya tu??? Ape lagi... Batuk ah..

Sudahnye, saya buat keje sambil terbatuk2 tanpa henti..

Ok..masa ni boleh tahan lagi...



Pukul 2 petang macam tuh pergi solat zohor..

Menggigil badan lepas ambil wudhuk...

Mase Solat pon menggigil...

Tak boleh jadi dah ni....Demam pulak...

Batuk pon, tekak rase perit dan panas..

Kene mintak balik awal nie..

Pengsan juga saya kat situ pulak kang...

Dah dapat kebenaran nak balik awal, saya pon cepat2 pergi ambik bag dan kemas2 barang dalam lab..


Tetibe..Uweks.... (*muntah)

OoooopSSSS!!!! Tak sengaja.. Memang dah tak tahan dah...Sumpah tak tahan!!

Nak muntah kat tandas, jangan harap lah nak sempat sampai..

Mane tak nye, tandas dekat bawah... Lab dekat atas??

Naseb baik saya sempat tadah dengan plastik..Nasib baik....

Kalau tak, satu kerja lain pulak nak bersih kan... T_________T



Lepas tuh, cepat2 saya berdesup bawak kereta balik umah... Dengan keadaan yang loya2 macam tuh..

Hah, uweks2 tuh tak habis lagi ye... Sempat tuh saya blueks blueks kat tepi jalan sebelum masuk Highway...

Ade abang dalam lori tuh tengok jek saya sedang blueks2..

Aiyooooo.. Abang lori tuh, tak loya2 ke??? Seronok nye dye tengok saya blueks2..

Best ye bang???? Nak tolong tadah kan ke?? Muahahahahah... (^_^)



Sampai umah terus tersadai atas katil..

Mase ni sangat lah terharu...

Setiap jam mak saya akan rase badan saya panas ke tak..

Dan setiap jam dye akan lap badan saya dengan towel kecik yang basah...

T______________T Sangat terharu.....

Rase macam saya ni kecik lagi jek....

Padahal dah besar panjang, dan melebar dah....

Walaupon anak mu ini degil bukan main,, tapi sebenarnye dye sayang mak dye...

Sape yang tak sayang mak kan???

Dan thanx kat Ayah hantar saya pergi klinik.... :)



Itu lah ke “BEST” –an demam dekat umah sendiri....

Boleh dibelai2 manje gitu... Muahahahahhaha... :P

Dan semalam dapat MC...

Tido kroh..krohhhh..krohhhhh..



Hari ni, Alhamdulillah... Sehat... Cume tinggal batuk sikit2... (^_^)





:) :) :)

6 Sarang ♥:

hananiEy said...

anak manje!!

errr, cm cik hanan sorang tu. weihihihih

s.y.a.r.q said...

hahaahahaha... Takper lah...

Lom kawen ni manje2 ngn mak..best kan cik hanan.. (^_^)

aleena said...

hehe..i love my mum too..hikss

nway get well soon ya..
bulan puase nie kesihatan perlu diutamakan:)

mummymujid said...

kalu saya demam...ma msak mmeggi bleh???....banyak cannnnnnTekkkkk muke ko...suh laki ko masak...T___________________T
nasib seorang bini owrang.....

s.y.a.r.q said...

aleena: tQ (^_^)

s.y.a.r.q said...

mummymujid: muahahahahaha... ala... xperlah... manje2 ngn suami... :p

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2