♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Friday, September 18, 2009

Buke puase yang best

Semalam berbuka puase kat Grand Blue Wave berempat...
Ayah dapat kupon lagi!!!! Alhamdulillahhhhhhhh...
Hohohoho...Adik saya yang perasan comel sejak azali lagi, sudah balik umah untuk cuti raya..
Meriah sket nak makan kalau makan berempat...
Kalau tak, bertiga jek kami berbuka sebelum2 ni... T__T


Ni lah tempatnye kami berbuka semalam, Grand Blue Wave,Shah Alam...

Sebelum nak pergi sini, macam2 dugaan...
Bile nak kuar dari rumah, tengok kat luar hujan lebat yang amat...
Ok. Tak kisah pon hujan... Sejuk dan nyaman....

Dah masuk dalam kereta dan tutup gate...
Pastu bile dalam kereta kat luar umah, saya teringat, eh... Iron dah tutup ke belum??
Aishhhhh... Nyanyuk ah sekarang nie... T____T
Kalut sungguh!
Iklan sekejap... Semalam kowang balik keje jem gile tak???
Saya balik semalam kunun x nak redah jem, lalu lah jalan short cut ikot SS1 pastu keluar dekat LDP tuh...
Ok, suke sebab kat situ dah lepas dari kejeman...
Sampai2 kat tol batu 3, hambik kau!!!
Panjang giler barisan...
Jem giler... 30 minit saya duk kat tol tuh...
sampai situ memang tak bergerak ar kete...
Dah lah berhimpit2... Semua orang berebut nak beratur..
Seriau saya.... T______T


Ok, kembali ke cite asal.. :)
Oh..disebab kan jem lah saya ballik lambat, dan kalut nak siap2 pergi berbuka....
Tuh yang nenek jadi nyanyuk tuh.... :D
Bile saya dah cek iron dah tutup ke belum, adik saya pulak gedik giler...
Gatal pegi bawak laptop..
Dye kata nak tinggal kan dalam kete..
Gile kah????
Bahaya gile tinggal laptop dalam kereta...
Orang nak curi laptop senang jek...
Dye ade alat yang boleh tahu ade barang elektronik ke tidak,,,
Alat tuh akan kuar kan bunyi...beep beep beep.. (bunyik beep tuh sekadar imiginasi saya :P)
Ok.. Gi letak laptop dalam umah...

At last... Sampai juga kiteorang kat situ....
Tapi parking kene kat luar kawasan Hotel..
Dalam kawasan hotel, tak kuase mak nak bayar nokkkksssss.
Sekali bayar RM15 henget...
Kalau orang yang kaya2, bawak kete Ferrari ke, porche ke, BMW tak heran lah nak letak kat situ..
Kami bawak kereta kenari saje...
Duk ler kat luar sane.... Asal leh parking..
dengan seluar ku yang basah lencun masuk hotel....
Nasib baik saya tak pakai kasut... Menangesssss....
Selipar sudah ujan2 macam ni...

Weyh..layan gambar lah yek..penat plak nak type.. :p

Tengok2.. Seperti biase, meja wajib penuh!!! (^_^)


Mee goreng dye marvelous!! :D


Nampak itu, adik saya hambik sushi... Uwek2.. I don't like sushi...


My favvy... Spaghetti bolognese... Nyum2..


Picca setiap makanan tidak di ambil di sebab kan tahap keseganan dengan orang2 lain melampau..
Gambar2 kat atas ni pon di snap secara cepat,pantas dan tangkas... (^_^)

Bayak lagi menu lain yang ado..

Satay
Spaghetti bolognese
Sushi
Kebab
Mee bandung
Nasi dan lauk pauk yang berbagai2 jenis
kambing bakar (^_^) ni mmg sedappppp gile.. I bagi 5 bintang
Oyster..
Nasi briyani
Sup rusa
Roti Naan and ayam tandoori
Kuetiaw goreng
Mee Goreng
Mee Kari
Laksa
ais krim
ABC
Sushi
Dan segala mak nenek kek dan juge kuih mueh.. :)


P/s: malam semalam sempat juga saya buat biskut cornflake madu...


:) :) :)


0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2