♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, October 1, 2009

2morow is the DAY


Salam kawan2 semua....
Huarghhhhh.... Esok esok esok esok,
Bersamaan dengan:

Hari: Khamis
Tarikh: 1 Oktober 2009

Masa: 2.30 Petang


Akan terjadilah perjumpaan dengan supervisor dari fakulti datang untuk melawat saya kat tempat Latihan Industri nie....
Halamak...
Dah lah tak pernah pon tengok muke lecturer tuh...
Tak pernah sekelas, mahupon terserempak dengan dye..
Mane nak terserempak nye, FSKTM tuh kan bosar...Bosar???
Miahahahahahaha... Macam nak bagi penampar tak cakap FSKTM tuh besar??? :P

Cume pernah dengar name dye saja...
Hopefully, dye OK lah orang nyer..
Dah lah pangkat Prof kan...
Mesti keseganan melanda nanti...
Entah lah... Harap2 esok semua nye OK
dan berjalan dengan lancar sekali.. Aminnnnnnnnnnnn.......


And lagi 2 hari saje saya berada kat tempat nie...
Jumaat hari yang terakhir..
Agak2 rindu tak saya kat sini???
Hehehee..Mesti saya rindu kan...
4 bulan kot duk sini...kalau 1 minggu tak lah kot..
Teringat mase mule2 masuk sini, sorang2 jek duduk dalam Lab nie...
Gile kentang ah duk sowang2... Cakap dengan dinding...
Macam orang gile duk sowang2 kat sini....

P/s: Doakan untuk saya.. (^_^)

:) :) :)



2 Sarang ♥:

hananiEy said...

all d best darlingg ;)

s.y.a.r.q said...

thanx darling... :)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2