♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Friday, October 9, 2009

Kejadian petang semalam


Sebelum start nak nanges dulu....
T___________________T

Ok..Jum start... :)

Caya tak caya, semalam ayah saya masuk dapur...
Aiiiippp...kalau masuk dapur sebab nak cari makanan tuh hari2 pon dye masuk dapur biase lah..
Ni masuk dapur sebab dye nak MEMASAK!!!
Ye!!! Wajib besar kan perkataan MEMASAK itu... (^_^)


Nak tau ayah saya masak hapeee???
Masak kek coklat kukus Ok...
Ok... Saya sangat jeles sebab kek kukus yang dye buat tuh jadik pulak tuh...
Dah lah first time!!
Terus jek menjadi dengan bangga nye... T____________T

Hape ni???????????
Aiyooooooooo.. Bikin malu jek Ok Syarq buat kek tak jadi..
Ape2 kek pon lah yang Syarq buat tak pernah jadi...
Semalam saya cakap kat mak saya, mungkin tangan saya kene sumpahan 7 keturunan kot..
Hahahahahahahahaha... Saya kire keturunan yang pertama...
Anak2 saya nanti pon akan mengalami naseb yang same dengan saya..

:p :p :P


Dengan tanpa persetujuan saya, saya dipaksa menjadi Chef assistant atau dengan bahasa kasarnye Khadam,, ayah saya cakap macam tuh..T_____T

Pukul telur hingga kembang..

Bahan2 lain yang di kacau dalam periuk sampai sebati..

Mix all the ingredients together2 :)

Kek yang telah siap di kukus..


Kek kukus yang totally sudah siap dengan topping coklatnye sekali...

Sumpah sedapppp!!!! (^_^)

:) :) :)


P/s: masa tengah nak taip cerita ni, saya terkunci dekat luar umah.. Mak saya ingat saya kat dalam bilik... Uwawawawawa...Sampai hati....


0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2