♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, October 15, 2009

Tension Seketika

Hari ni kan niat saya baik nak siap kan report LI...
Ok... Baiknyeeee kan??? :P


Nak buat report nak kene gune internet juga..
Sebab ade nak kene bukak certain2 website lah...
Ahaks2... Certain2 website kunun....
Kate jek lah nak bukak belog lah..hape lah.. :p


So, saya topupla broadband yang sudah expired ini...
Dah topup ingat kan dah boleh online...
Skali dah banyak kali cube untuk connect tak boleh jugeeee....
Sampai kan try dekat laptop orang lain jugee...
Rupe2nye, sim card broadband yang sgt gedik ni mintak untuk activate kan dye balik..
Grrrrrrrrrrrrrrrrr....
Ok... Sabar2.. Siap activate balik,tibe2...
jeng jeng jeng... Laptop ku buat hal. Tak buleh nak on...
Memang nak kene ni.. time orang ngah nak buat keje lah jadik macam2 kan.


Saya merajuk dengan laptop saya, jadi saya gune laptop ayah saya..
Beberapa lama lepas tuh baru lah boleh on laptop saya..
Gedik giler kau laptop..Baru kau tau aku merajuk.. Hahahaha..
Nasib baik aku sayang ko.. (^_^)


Seterusnye bile laptop dah boleh on, internet connected, dan sekarang,,,,
Internet sangat slow milo macam siput..
Hari nie tak dapat line 3G pulak.. Felik2...
OMG... Apitttttttttttttttttttt pulang kan streamyx weyh... Pulang kannnnnnnn.. T_______T




:) :) :)


2 Sarang ♥:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

uhuks3. kat sini pom line lembab gak=)

s.y.a.r.q said...

ahaks3....redha jek..

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2