♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Tuesday, October 13, 2009

Penanam anggur

Semua orang bile datang umah raya, mesti dengan soalan yang same tanya pada saya..

Sekarang buat ape? Keje kat mane?

Hehehehehe...Kalau dulu saya mesti macam sabar je bile orang tanya,

tak abis lagi ke belajar?? Anak aunty dah habis dah...


Kalau insyaallah saya dah dapat keje, mesti soalan seterusnya pula ialah:

Bile nak kawin??

Hehehehehe... Saya dah tau soalan2 yang bakal saya hadapi satu hari nanti..
Kowang pon same jugak kan??


:) :) :)

4 Sarang ♥:

hananiEy said...

sameeeeee sangt!!~


;)

kang da kawen, tyne lak bile nk dapat ank

hehee

amyken said...

hahaha..aku dah bese dgn soalan mcm ni..
tgu org masuk meminang ke? hahaha.mak aku jawab bg dia keje dlu..hahaha

s.y.a.r.q said...

hananiey:btol2..Aku sokong sgt2.. mmg tuh lah soklan nye....

amyken:hahahaha...bagusssssssssss.... mak ko tolong cover kan

::puteri_katak :: said...

ini sema soklan standard tok anak dara...
busannn...

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2