♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Friday, October 23, 2009

Tompok2 alien

Kowang ingat tak lagi dulu saya penah cat bilik saya sendiri lebey kurang 7 bulan yang lepas… Ala… Yang colour purple + pink gelap tuh…

Kalau tak ingat tak apee.. :)

Tahu tak, dinding yang kaler pink gelap tuh kan, dah keluar tompok2 putih kowang…

Sebenarnye tompok2 tuh dah lame keluar dah lepas seminggu saya cat bilik saya warna purple ngan pink gelap tuh.

So, pernah lah saya cat semula dinding yang warna pink gelap tuh dengan harapan tompok2 putih tuh tak akan muncul lagi dan lenyap terus.

Dengan semangatnye malam lepas cat semula dinding pink gelap tuh saya tido kat bawah, bukan atas katil supaya saya tak kacau cat kat dinding tuh kering.

Nak tau tak,harapan saya musnah sebabnye tompok2 putih tuh tetap muncul balik dan sekarang ni lebey banyak tompok2 putih tu keluar..

Yang peliknya, dekat dinding yang berwarna pink gelap tuh jek yang bermasalah tompok2 putih..

Dinding yang colour purple semuanye suci bersih tanpa masalah.

Apekah sebabnye ek?

Sepupu saya cakap mungkin sebab dinding tuh dekat sebelah toilet.. Jadi dye lembap..

Boleh pakai juga sebab tuh…

Buktinya bile saya pegang tompok2 putih tuh rasa permukaan dye lembap. Macam cat tak kering. Tak logic kalau cat yang sudah 7 bulan tak kering2 kan???



Kene buat treatment kah untuk dinding tuh???




:) :) :)

0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2