♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, October 3, 2009

Raya -> 3


Ok... Bagi laluan nenek nak update cite raya pertama terhegeh2 macam siput... :P
Pagi raya kenelah bangun awal.. Kalau bangun lambat feel nak raya tuh x ado...
Saya bagun kul 7... Ehem2... Biase lah... ABC...
Sape tak tahu ABC tuh ape diam sekarang.. :P


Bangun tido terus pegi bilik air nak mandi...
Sekali kan... Adoiyaiiii...
Ramai nye yang tengah pegang tuala...
Beratur kau nak mandi...
Siap kene ambik nombor giliran...Ok. Tipu ah ambik nombor giliran tuh..
Tapi, bile saya kate nak mandi lepas orang tuh mandi, ade je orang dah cop lagi awal nak mandi,,,,
Last2 saya jadi orang ke-2 terakhir yang mandi..
Orang paling last jatuh ke tangan Mak Ndak... Huahuahua..
Orang dah pegi masjid baru dapat mandi weyh....
Takpelah... Boleh mandi dengan aman,....
tak de orang nak ketok2 pintu bilik air suh cepat... hehehehe...

Muka ku di pagi raya... Form left: nabila, syarq

nabila, syarq, naqibah

Ape hah? x puas hati ke?? :p Ya Allah...gemok nye aku..... T___________T

Ooopsss!!! Sorryyy... mesti kowang nak termuntah darah tengok gmbr saya banyak... Uwekkk... :p

Paktam, sebelum pegi ke masjid..

After solat raye, bile semua family dah bermaaf-maafan, family kami nak tangkap gambar berjemaah... Suke giler time nie... (^_^)

Our big family...We call

Rombaurianzzzzzzzz.... :)
Hokeyyyyy... Ni tak cukup lagi ni... Kalau semua ada, mahunye kene panjat meja nak tangkap gambar.... Ramai lagi yang tak sampai lagi

Tengok Pak ndak nie... Dye dapat duit Ghayoooo...Suko botol... Memule dye tanya.. Pak Ndak nye duit raya takdo ko??? Terus kak yani n abg dicky kasi....

Isteri dan anak2 pak Ndak.. Semuanye gadis2

Tengok dapur uwan... Bersepah ngan makanan...

Mama saya, pakai baju lawa2, akhir nye ke dapur juge... :D


Pak Long... Tok Imam ni...

Abang Manto... Raye2 tido pulak dye kan...

Uwan tengah bagi duit rayo kat cucu nye,, Izni... Uwan, irin punyo mano???

Anak beranak: Kak Tina dan Mak Long


dari kiri: suami kak tini, ampunn bang x hengat name... :P, Pak Njang, Abang rizal.. Kowang tengok muke abang rizal ni..Susah gile nak senyum... Dan, sejak dye kawen dengan Kak Tina, tak pernah sekali pon saya cakap nagn dye,,, Takotttt.... :P Kang tak pasal2 saya kene bedah kang... Abang Rizal ni seorang pakar bedah... lariiiiii...

Kowang tahu tak, raya pertama tuh, kiteorang tak beraya ke mane pon....
Tak tahu kenape tahun nie, semua orang tak semangat nak pegi beraya ke umah orang...
Last2, pegi hospital.. Melawat atuk sedare yang sakit..

Kiteorang kan tak beraya umah oramg.. Last2 beraya kat kedai mamak. Adoiyai... Mamak pon mamak lah..

Da muak mkn rendng, ketupat,lemang, kita makan roti canai jum!! :)


Ehem2... Segan lah nak cakap.. Dah besar2 nie... Dapat juge duit raya... Ade juge orang yang sudi kasi duit raya kat saya eh??? :)

Bile kire2, nak dekat RM100 juge duit raya yang saya dapat..Mueheheheh... Tahun depan, mesti dah tak dapat dah.... Saya pula yg kene memberi... (^_^)

:) :) :)


2 Sarang ♥:

cIk pEnNa said...

uikk..org rombau ko??
laa..meh dtg rayo umah den..
hihih

;)

s.y.a.r.q said...

yolah cik penna...
org ghombau lahh... :)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2