♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, March 26, 2011

Malam hari di dalam lab


Assalamualaikum


Ish ish ish. Teruk kan aku. Berapa hari dah tinggalkan blog ni. Penyakit M A L A S dah datang macam tulah jadinya. Jari jemari pon ikot jugak malas macam tuan nya. Tambah-tambah pulak tak ada idea nak menaip apa. Tak akan aku nak cerita kisah aku buang sampah kat luar rumah pulak. Mesti orang nak baca pon rasa macam mensampah je Syarq ni kan. Ha ha ha.


Minggu ni training berjalan pada waktu malam dalam lima hari ni. Kalau malam tu yang seronoknya boleh bangun lambat-lambat. Jalan pon tak jem. Clear je. Tak payah aku nak tension dengan jem.


Tapi yang tak seronoknya pulak, bila training malam, orang lain semua bye-bye nak balik rumah dah, kita orang ni baru nak masuk kerja. Apa kes??? Ada bau kecemburuan kat situ. Tapi sedap jugak hati aku terubat bila, rotate shift setiap minggu. Tak adalah dapat kerja pagi or malam je memanjang. Merasa lah dapat semua shift (^_^)


Korang yang lain suka kerja malam or siang???


Kenyit mata laju2. TQ Smiley


2 Sarang ♥:

♥♥Cikngah♥♥ said...

pergh..rjn gler tkr bground blog

s.y.a.r.q said...

@♥♥Cikngah♥♥
hehehe.aku tukar yg simple2 je...sonang... tu yang rajin :)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2