♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, March 19, 2011

Tips kalau nak turun berat 2-3 kg sebulan


Assalamualaikum

Kalau korang nak cuba turunkan berat badan 2 hingga 3 kilogram dalam masa sebulan cuba makan oats setiap hari sekali. Ini yang aku pernah buat dulu. Memang turun berat. Aku pon mula-mula tak percaya juga.


Oats ni bagus sebab dia menyerap lemak-lemak dan toksik-toksik yang ada dalam badan kita dan akan dikeluarkan bila kita buang air besar. Sekarang ni aku rasa perut aku tak sedap.Maksudnya badan aku dah naik. Rasa senak-senak perut gitu. Dah lama aku tak makan oats ni sejak kerja. Tak ingat makan bantai macam-macam makanan.Memang lah naik badan aku ni.

Pssssssssst,,,,tapi jangan korang ingat dah makan oats ni korang boleh melahap makan sampai mencekik banyak-banyak.Memang lah tak jalan. Makan secara sederhana. Itu yang terbaik. Makan sarapan, makan tengah hari dan makan malam.

Makan pagi macam raja, makan tengah hari macam putera raja, makan malam macam pengemis.

Kenyit mata laju2. TQ Smiley


5 Sarang ♥:

YanaMIB said...

oats bkn utk kurus je kn..tp its a healthy food..elok diamalkan..=)

♥♥Cikngah♥♥ said...

Makan pagi macam raja, makan tengah hari macam putera raja, makan malam macam pengemis.

itu skrip cerita korea.haha

s.y.a.r.q said...

@YanaMIBbetol tu yana.elok untuk org yang sakit jantung juge :)

s.y.a.r.q said...

@♥♥Cikngah♥♥
aah..mmg pon :)

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

adess!! aritu dah makan sekali oat ni pahtu kuar balikkk..xleh makan rrr...rasa diaaa..pelikk!! abih camane nak turunkan berat ni?? hehe

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2