♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, March 26, 2011

Meronda-ronda UM


Assalamualaikum

Semalam aku sampai tempat kerja awal sangat. Semangat bertolak dari rumah awal sebab tak nak terkena macam dua minggu yang lepas. Hari Jumaat jalan yang sangat-sangat sesak. Aku sampai kerja satu jam lambat. Nasib baik trainer aku baik. Sekali semalam elok je jalan clear.


Dah alang-alang sampai awal tu, dari duduk bosan termenung kat lobi baik aku ronda-ronda satu UM. Lagipon dah lama tak masuk situ. Rase rindu pulak.Bila tengok setiap sudut kat UM tu, teringat macam-macam kenangan dengan kawan-kawan.

Bila sampai kat Bukit Cinta geli hati pulak rasa. Dekat dalam UM pon ada Bukit Cinta. Ha ha ha. Sebab banyak pasangan-pasangan couple suka duduk lepak malam-malam kat sini. Sambil tengok pemandangan Kuala Lumpur. Yang aku dengan kawan-kawan aku pulak, lepas makan mentekedarah jalan-jalan kat sini untuk exercise bagi perot kempis. Kononye lah. Lepas tu melantak lagi. Macam mana nak kurus.


Kenyit mata laju2. TQ Smiley


3 Sarang ♥:

chenta said...

bukit cinta...hahahah.. "jabal hub"..haahha...x ajak pon erk :p

s.y.a.r.q said...

@chenta
ekekeke.chenta bukan tengah cuti ke???? ade ke kat UM tu skrG ni ?? :P

Alisa said...

rindu kat um gakk....

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2