♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Wednesday, March 16, 2011

Restoran Bus stand


Assalamualaikum

Selamat malam kawan-kawan. Cakap selamat malam macam dah nak tido je kan? Phewww. Tadi pagi datang kerja lewat 30 minit.Nasib still undergo training lagi. Bukan disengajakan. Tapi hujan mencurah-curah.Tambahan lagi dengan jem yang amat jalan raya. Alhamdulillah. Sampai dengan selamat.


Balik tadi sementara menunggu kawan kami K, sempat makan putu mayam dengan Zana. Beli putu mayam bungkus dekat India naik motor tu. Lepas kitaorang makan dekat Bus stand. Dah tak tahu nak duduk makan putu mayam tu kat mana.Hahaha. Selamba badak kami je.Orang lain duk muka tension tunggu bas lama tak sampai-sampai,kami boleh pulak menjamu selera dekat situ.

Cik Zana sempoi

Sambil tu Cik Zana berkata-kata:

"Ni kalau bakal mak mertua tengok anak dara makan kat bus stand ni mesti reject."

Aku pulak sambung:

"Kalau dapat pakwa orang loaded, kaya,bawak kereta mahal mesti dia malukan nak buat macam ni? Makan kat bus stand tepi jalan macam ni?"

Zana menambah lagi:

" Huh,silap-silap kalau dapat pakwa macam tu, makan pakai tangan pon tak reti, padahal orang melayu"

Hahaha.Dari ke putu mayam sampai ke pakwe loaded keluar cerita.

Kenyit mata laju2. TQ Smiley


6 Sarang ♥:

Abang Jonni said...

Lama x mkn putu mayam.... huhuhuhu...

Cik Reena Tan said...

haha! best pe berkelah kt bus stop. :p
ingat mase reena kt matrik dulu. ktorg outing ramai2. pastu odw blk mtrik nampak de bazar ramadhan[bulan pose] dgn yakin turun, tak pikir kt mne nak naek bus sume.
skali kne jln agak jauh cari bus stop..
pastu buka pose atas bus.. haha! berkelah sakan ktorg atas bus.
[opss~ terkomen pjg plak] syarq tak marah kan.. :)

s.y.a.r.q said...

@Abang Jonnisedap abg jonni...cepat pegi beli esok :)

s.y.a.r.q said...

@Cik Reena Tan
hehe, reena takde hal lah nk komen berapa panjang pon.

bende yang tak di plan tu selalu jadi kenangan yang manis dlm hidup kita :)

Amni said...

hahahahhaha...popuan biasa kot... selalu cita melalut sampai tak tau pangkal cite nya apa.. hahahaha

♥♥Cikngah♥♥ said...

beli kt india??err..india muslim ke ape tu??disahkan ke kehalalannya tu

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2