♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, April 4, 2011

Kakiku yang ganas

Assalamualaikum

Selamat tengahari semua.. Sudah lunch kah???Makan apa kah??? Sedapkah? Kah kah kah kah. (^_^) Kalau tengah-tengah hari panas macam ni dapat makan ABC sure sedap betol tekak ohhhhh...... Lagi-lagi ABC kat seksyen 2, Shah ALam tu. SLurpppppppppp...... =p~


Lempang sikit Syarq ni, asyik cakap pasal makanan je kan??? He he he. Tengok pada tajuk, sila percaya yang kaki aku adalah sangat ganas. Asal jumpa orang je, mesti rasa nak bagi penyepak. Hahahaha. Tak tak tak.Actually, kaki aku ni ganas sebab bila aku pakai sandal mesti rosak. Kejap je. Beli je sandal baru, bagi aku masa 3 hari je, confirm dah calar balar sana. Kalau bagi aku seminggu tapak dia dah tercabut sikit.


Even beli sandal mahal-mahal pon mesti jadi macam tu jugak. Itulah mak aku selalu bising sebab sandal aku dah banyak sangat-sangat. Mana tak nya, setiap bulan mesti beli sandal. Bukan aku suka-suka nak beli, tapi dah aku ni ganas. Pakai je sandal baru, ada je yang rosak. Uwawawawawa. Macam mana nak jadi lembut ni?? Tolong mak nyah.. :p


Sekarang ni, aku macam dah malas nak layan beli sandal mahal-mahal untuk pergi kerja. Iyalah, untuk pakai pergi kerja hari-hari lagi lah cepat rosak kasut aku. Bila beli sandal yang mahal, sakit tau hati ni, luka hati sebab kasut mahal,tapi rosak jugak kalau pakai kat kaki aku ni. Sob sob sob.


Dengan itu, tadi aku buat keputusan dan sudah beli pon sandal berharga RM15.00 untuk pakai pegi kerja. Kalau rosak pon,tak lah sakit hati sangat kan tengok. :)

Oklah, sampai sini je dulu, mahu iron baju, Bye-bye- Adios Amigos,Aliyos meleleh :p


Kenyit mata laju2. TQ Smiley


2 Sarang ♥:

Unknown said...

hahaha. kaki tu lupa nak bedung kot masa kecik2... hak2 XD

fyna ahmad said...

hehehe..ganasnye...

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2