♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Sunday, April 3, 2011

Sedih,keciwa,touching



Assalamualaikum

Sob sob sob T____________T Sebelum tu, lap hingus dengan air mata dulu. Shreeeeeeeeekkkkkk... Lepas tu nak menyanyi dulu,bagi laluan.....

Hancur Hatiku
Mengenang Dikau
Menjadi keping-keping
Setelah Kau pergi
Tinggalkan Kasih Sayang
Yang pernah singgah
Antara kita masihkah ada
Sayang itu..

Ohhhh My hunny bunny yang cute miut... Kenapakah , kenapakah kenapakah aku tak boleh memiliki mu. Sesungguhnya, aku sudah tersangat-sangat jatuh hati padamu. Ingin aku membelai helaian rambutmu, mengusap-ngusap kepala mu, memanja-manja kan mu. Tapi hasrat tak kesampaian. Uwawawawawa..Sob sob sob.


Selamat tinggal kekasih gulapku buat sementara waktu ni. Kalau ada jodoh, akan ku belai mu semanja-manja yang mungkin.


Wakakaka,Mesti ada yang nak muntah berbaldi-baldikan???? Touching aku tak dapat nak beli arnab sebenarnya. Ingat tak lagi entry pasal arnab-arnab comel dekat Pasar Tani, stadium Shah Alam??Klik sini. Tadi, aku dah nampak nak berjaya pujuk mak aku nak beli arnab dan dibuat sebagai pets. Bukan untuk makan yaw..No no no.Tak sampai ati nak makan binatang yang comel tu. Ingatkan mak aku dah bagi green light la nak bagi bela. Last-last dia bagi decision ape tau...


Mama: Tak payah lah beli arnab tu.
Aku: Kenapa??
Mama: Risau karang dia mati.
Aku: bela lah elok-elok
Mama: Tak payahlah, karang mama tension tengok arnab tu.

Boleh terima tak sebab tension tengok arnab??? Uhukhukhukhuk.Terpaksalah terima seadanya. Tak apalah, lain kali kalau ada rezeki, aku dah kahwin ke, aku bela lah arnab sendiri.Kat rumah sendiri. Bagi anak-anak aku main-main dengan arnab. Erkkk???Apakah sampai ke kahwin, sampai ke anak-pinak. Hahahaha. Semuanya sebab arnab.Salahkan arnab!!! :P


Kenyit mata laju2. TQ Smiley


8 Sarang ♥:

nurayunni said...

arnab comel tp sush nak jage.....

s.y.a.r.q said...

@nurayunni
pernah jugak dgr org kata arnab ni susah nak jaga. Tapi kenape ye???

Isteri Yang Comel said...

dulu penah bela arnab nie, senang jer bela dier, tapi asyik beranak jer.. sampai biak emmbiak

Farhan Zulhusmi said...

smpainya hati mamamu...
xnak beli arnab itu...
tau xlagu nie...
sampai hati.....

cIk pEnNa said...

sy geli binatang berbulu..
huhu

s.y.a.r.q said...

@Isteri Yang Comel
ala. jelesnye. nak jgak T_________T

s.y.a.r.q said...

@Farhan Zulhusmi
Farhan,of course tau!! hehehe. Sampi ny htimu,membuatku rindu. :) tu lah. mamaku, takot dye yg tension

s.y.a.r.q said...

@cIk pEnNa
cik penna,COmel tau kucingm, rabbit semua ...teddy bear cik penna layan tak??

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2