♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Friday, April 22, 2011

Syarq belum sampai tahap mampu lagi

Assalamualaikum

Pukul 1.25 pagi update belog. Bukan tak boleh tidur. Tapi rindu kat belog yang sekarang ni makin hari macam makin kurang diberi kasih sayang. Ececececece. Kasih sayang telah diberi lebih dekat orang lain. Lalalalalala....


Hui,,,,Sebenarnya, aku rasa kadang-kadang rasa macam tak mampu nak update belog walaupon sehari satu entry. Balik kerja rasa terus katil yang empuk tu memanggil-manggil untuk tidur. Tambah-tambah pulak, bantal busuk yang terasa sedap bila dipeluk tu pon macam rasa sejuk je. Apa lagi kalau tidur guna bantal yang sejuk tu. Hahahahaha. Semuanya nafsu badan ni je. Boleh je nak tahan tidur untuk update satu entry sebelum tidur.


Tapi, kalau dah tahan tidur untuk update satu entry pon, otak pulak dipaksa untuk pikir apa yang nak di taip. Tak kan nak taip, " Aku nak tidur", " Aku nak tidur" , " Aku nak tidur" setiap hari. Ha ha ha, Boleh tak setiap hari entry " Aku nak tidur"???????? Dapat jugak buat satu entry kan satu hari???? Confirm orang meluat nak masuk belog ni dah. Iye tak????


Aku hairan macam mana nak jadi blogger yang tegar. Blogger yang sentiasa ada je entry paling kurang pon satu entry satu hari, Banyak sungguh idea diaorang ye. Kenapalah otak aku ni tak rembeskan banyak idea untuk tulis entry. Paling aku kagum dekat Abang Ben Ashaari.
Memang kagum + respect + tabik spring + terkesima pon ada sebab dalam sehari dia boleh update 20-30 entry. Huisshhhhhhhhhhhh!!! Memang banyak betol idea.


Tapi apa-apa pon, bagi aku blogging ni sekadar suka-suka. Satu anugerah yang Allah bagi orang-orang yang banyak idea untuk menaip blog mereka.

K lah. Esok kene bangun pagi-pagi nak pergi pasar. Jadi suri rumah sekejap esok.

Kenyit mata laju2. TQ Smiley


1 Sarang ♥:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

hehee..bak kata abg ben..
idea ada jer dimana2 cuma kita ni kena kreatip nak luahkannya..
yey!!

☆┌─┐ ─┐☆
☆│▒│ /▒/
☆│▒│/▒/
☆│▒ /▒/─┬─┐... HYE!! HYE!!
☆│▒│▒|▒│▒│ ..PEACE....
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
❤salam singgah dari mummyweiyda❤
❤eppy blogging ya!!❤

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2