♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, February 5, 2011

Fesyen Tudung Kulup



Assalamualaikum

Sedang ayah aku membelek gambar-gambar lama sambil aku dan mama sedang menonton telivisyen, tibe-tibe ayah bersuara:

Ayah: Kenapa ko pakai tudung kulup ni Irin?

Aku: Erk mane2?? (gelak) Tu masa sekolah rendahlah ayah. Dulu mana reti pakai tudung betol-betol. Masa sekolah kat PJ dulu kan pakai baju pinafore, tak pakai tudung. Bila pindah Shah Alam, baru pergi sekolah pakai tudung. Irin tengok mama pakai tudung kulup macam tu, Irin pon pakai lah macam mama pakai jugak. Mengikut....

Ayah, Mama & Aku : gelak Smiley


Waktu pagi nak pergi sekolah


Mak aku dengan adik.


Betol lah pepatah inggeris berkata, "Like mother, like daughter"



12 Sarang ♥:

URY said...

kahh..kah... ni pertama kali ku dengar nama fesyen tu... ada jg rupanya...

aNa d'sKoDenG said...

ekekek..lawaknya nama pesen tudung...heheheh

Hayati Hamzah said...

tu nama dia tudung kulup eh? haha cute ok! time kecik pakai huduh mcm mana pun tetap cute.

Cik Reena Tan said...

kekeke~ comel..
rina xpenah lg berpesen tu.. pesen serabai penah la.. time f1 dulu.. adoi la~ failed tgk tudung sendiri.. haha! :p

Yann Mazian said...

hehe. kelakar. baru tau ada nama fesyen tudung kulup tu. hehe.
zaman masih sekolah rendah dulu yann pun pakai tudung fesyen tu. hehehe. :D

s.y.a.r.q said...

@URY
hahaha..ni trend dulu-dulu.skrg sume da pakai tudung comel2 :)

s.y.a.r.q said...

@aNa d'sKoDenG
Kulop tu yg kelakar tu :p

s.y.a.r.q said...

@Hayati Hamzah
cube kalau dah besar ni syarq pakai tudung cmtu??nmpk huduh!! hahaha

s.y.a.r.q said...

@Cik Reena Tan
pesen serabai mcm mane pulak tu reena?? kasi tunjuk sikit :P

s.y.a.r.q said...

@Yann Mazian
dulu kan memang popular fesyen tudung kulup..kite sume rase cantik je pakai mcm tu.bile da besar ni tgok balik.geli hati..

Abang Jonni said...

adeih... ada plak nama fesyen kulup.... huhuhu...

s.y.a.r.q said...

@Abang Jonni
ade abg jonni!! tekenal kot dulu2 :p

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2