♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, February 7, 2011

Dollah Hapak pak pak pak


Assalamualaikum

Ekekeke...Geli hati aku tengok cerita Dollah hapak kat channel astro ria tadi. Dollah tak pernah mandi.Pakai baju pon compang camping.Dollah ni tinggal dalam hutan dengan ibunya.Kerja dia, kutip petai,kayu-kayu herba untuk dijual dan untuk digunakan oleh ibu dia.Ibu Dollah seorang bidan kampung. Yang lucunya, ibu Dollah ni lebih advance dari Dollah. Dollah ni buta IT, sedangkan ibunya siap pandai guna GPS dan ada telefon bimbit 3G lagi.

Fizo Omar sebagai Dollah


Antara dialog lucu dalam drama Dollah hapak,

Dollah: Boleh tak kau jujur dengan aku?

Kawan Dollah: Ape dia?

Dollah : Badan aku ni bau busuk sangat ke?

Kawan Dollah: Busuk taklah, tapi hapak (cakap dengan perlahan2). Eh kenapa?? Ko rase?

Dollah: Aku tanye ko, ko tanye aku balik buat ape. Sambil angkat ketiak dia nak siku kawan dia tu.

Kawan Dollah: Dengan muka macam nak pengsan sebab bau busuk sangat. Ye ye ye.Memang busuk.Busuk sangat. Tapi takpe, aku ada sesuatu untuk ko.

Dollah: Ape dia?

Kawan Dollah: Nah, ni ubat ketiak(deodorent). Ko pakai ni.


Dollah: Tak nak lah aku pakai. Ketiak aku tak sakit. (jawab dengan selamber)



SmileySmileySmiley

P/s: tetiba kepala aku pusing-pusing. Macam dunia ni berpusing2..



Kenyit mata laju2. TQ Smiley



3 Sarang ♥:

Raden said...

fizo nieh ensem kn...suke tgok die

♥♥Cikngah♥♥ said...

aku pun tgk cte ni smlm.lawak giler.my parents yg slalu tdo awal pun join skali

♥♥Cikngah♥♥ said...

aku pun tgk cte ni smlm.lawak giler.my parents yg slalu tdo awal pun join skali

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2