♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, February 26, 2011

Saya Blogger Selangor


Assalamualaikum


Beri laluan, Syarq nak join segmen dari Cik Reena Tan. Kalau ada sesiapa nak join, click lah banner dibawah ini.

Soalan-soalan yang perlu dijawab seperti berikut:

1) Siapa nama anda

Nama saya Nur Syakirin dan panggil saja Syarq.

2) Sudah berapa lamakah anda terjebak dalam dunia blog

2 tahun lebih.Tapi dulu tak aku tak aktif. Sekarang baru terhegeh-hegeh cuba nak aktif.

3) Anda tinggal di daerah mana, dan di mana anda sekarang

Saya tinggal di daerah Petaling. Dan saya dekat Shah Alam.

4) Di mana tempat istimewa di daerah anda

Ermm,,saya rasa yang habis istimewa dekat I-city kot... :p

5) Harapan anda dalam dunia blog

Harapan aku dapat tambah kawan-kawan dalam blog. Keep in touch dalam blog. Bukan nya sudah follow tapi hilang macam tu saja.


Kenyit mata laju2. TQ Smiley


4 Sarang ♥:

Firdaus Kasim said...

owh nama btul awk syaqirin rupanya.. hehe! sdp..

Popular post bulan ini : Cara-Cara Blogwalking yg Betul

Firdaus Kasim said...

owh nama btul awk syaqirin rupanya.. hehe! sdp..

Popular post bulan ini : Cara-Cara Blogwalking yg Betul

Anonymous said...

lor.. dkt2 shah alam keee?
reena baru 2 kelmarin g shah alam.. huhu!

Udin said...

hye cik syarq.. owh selangor rupanya.. hehe.. :D

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2