♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Tuesday, February 15, 2011

Contest gambar muke sedih paling menarik

Assalamualaikum

Again.Cik Reena Tan yang cun tag aku. Sorry ye Reena, Syarq baru sempat nak join contest nie. Hehehe...Dengan terhegeh-hegehnya aku buat. Tapi,takpe, belum habis tarikh tutup lagi. Jadi, masih aci lagi nak join. Ini dia banner untuk contest ini. Terpampang muke Tuan COntest ni. Alolololo...Sedeynye....


Mari tengok gambar aku yang aku nak tepek pulak untuk contest ni. Tapi sorrylah takde gambar yang berseorangan. Cousin-cousin aku yang teman masuk contest ni sekali. Tapi muke aku sorang je la yang sedey.

Syarq yang paling kiri sekali? Sedih tak? Sedih tak?

Aku nak tag je semua orang. Sesiapa yang nak join contest ni sile click banner kat atas ye. Join jangan tak join.

Kenyit mata laju2. TQ Smiley



5 Sarang ♥:

kindergartenlibrary said...

Gud luck .

Anonymous said...

alalal!
sedeyh sgt2!

Cik Diana said...

wah! bulatnyer mate2.. hehe..
kalah heliza helmi kalO gni..

Anonymous said...

hee~ takpe lmbt pon. yg pentinf, contest tu still ada masa nk join..
eceh~ sedehnye muke.. :)

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

gud luck syarq tapi kan aku xde lol muka sedey2...neway tengs tag aku kehh..nanti kalo jumpa pic sedey aku entrykan contest ni yerpp..wee!!

Kalo free meh ler singgah my blog....klik je link ini --> mummylovers blog

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2