♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, February 21, 2011

Acik Kayoooooo



Assalamualaikum

Weekends dari Sabtu Malam sampai Ahad hari tu, melepak di rumah sepupu-sepupuku yang tersayang. Huhuhu. Bagi adil lah. Sepupu aku Nabilah dah selalu sleep over kat rumah aku. Ini pulak masa aku membalas kunjungan aku ke rumah dia kat Kota Damansara.


Macam biasa, kalau kami dah berjumpa mesti non-stop talking, gossiping. Ha ha ha. Gossip bukan bende-bende yang merapu. Tapi lebih pasal apa yang jadi didalam hidup kami. Tapi actually tak berapa sempat nak bercerita sangat sebab satu malam je pon dapat jumpa.


At the end malam tu kami bersetuju dan dengan ghairahnya bersemangat untuk main game.Cer teka cer teka, game ape????Kehkehkeh.Rase nak lempang tak suruh2 teka pulak kan? Saidina game yang terbaikkkkkk untuk main kalau dah kumpul ramai2.


Sorry sebab gambar tak berapa clear. Kami takde camera DSLR. Sob sob sob.Touching gedik namanya ini. Dari kiri, Nabilah, Naqibah and Nazurah. Tiga beradik yang masing-masing mempunyai kecantikan mereka yang tersendiri!!!

Nabila- Cantik macam artis Bollywood!!!

Naqibah - Kulit licin. Jeles!! Huh!!

Nazurah - Budak ini sangat tinggi. Lagi 3cm nak sama tinggi dengan aku. Baru form1 huh!!

Aku menang dalam game ni,Ha ha ha ha.(Gelak orang kayoooooooooooo).


Kenyit mata laju2. TQ Smiley


1 Sarang ♥:

Anonymous said...

Wow! cantik mcm artist bollywood yg x tahan 2...
kekekekeke...
kite main smpai mato lobam whoaaa...
nsb baek ade bekalan biskut...
trima kasih kpd penaja midnite snack kite: Oat Crunch Munchy's!

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2