♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Sunday, February 6, 2011

Contest 1: Bila saya mati by sissyira



Assalamualaikum.

Contest dan contest lagi..Ngeeeeeee.... Smiley. Contest dianjur oleh Sissyira. Dan sekarang nak kene teka tarikh luput bende ni....

AHghgdhdhyudhxjhbghcdycgytedvcb zbgzvjhauyhuixhjxvgyxytxyuxysxgushxshcjkdhcjuhcdhc. Ok.Itu jawapan nya syira??Boleh pakai tak?? SmileyEkeke...tak tak...Ok serius2... Jawapan nye:

20 07 2012

Saya yakin betol. Saya kunci jawapan saya Syira!! He he he..Feeling macam rancangn Jangan Lupa Lirik pulak dah kan...


Ok. Aku nak tag..

::: Siput :::

::: Atiqah :::


Sile2..Jangan malu2 join sajerrrrrr.. Smiley Oh.Kalau nak tahu syarat-syarat lebih lanjut pasal contest ni sila klik banner tu ye..


Kenyit mata laju2. TQ Smiley


3 Sarang ♥:

apdm said...

salam =)

thanx joint =)

good luck yea =)

jawapan diterima..hehehe

Nan said...

tq tag siput.. t siput join yerp~

atiqah~ said...

kak..
x dapat nak join..huk3
dah balik school suda..
dah cbuk da..
x dpt wat entri cam selalu..
sowy n thnkz 4 da add..
sowy erk..hee~
(^_^)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2