♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Tuesday, February 15, 2011

Aku dulu seorang tomboy


Assalamualaikum

Dulu aku seorang tomboi. Segala aktiviti yang aku buat mesti aktiviti yang lelaki suka buat seperti main bola sepak, panjat pokok rambutan, memancing. Tak lupa juga aktiviti gusti. Selalu sangat aku bergusti dengan adik lelaki aku. Gusti biar sampai lebam. Tak main lah tarik-tarik rambut macam perempuan. Tak main lah gaduh-gaduh mulut sampai menangis. Tak main lah barbie doll. Aku nampak barbie doll akan aku potong rambut dye sampai jadi pendek dan terbentuklah Barbie Tomboy!!.


Tidak ketinggalan juga aku suka pakai baju lelaki. Apa trend pada masa tu lelaki pakai, aku turut pakai. Huhuhu. Nampak macho wok pakai macam tu .Seluar dalam?? Seluar dalam tetap pakai perempuan punyer lah. Ape ke bunguks aku nak pakai yang lelaki punye. Bukan ke pelik? Ade ruang lebih untuk bahagian depan.Kah kah kah. Ooppss... Ter 18 Sx ke aku??? Smiley


Korang sila jangan percaya dengan cerita-cerita dia atas kerana sesungguhnya aku menipu je. Jangan marah..Kedut-kedut muke nanti. SmileySebenarnya aku nak cakap yang aku dulu pernah diberi gelaran TOMBOI oleh seorang sepupu mak aku. Dan aku pangil dye Pak Long. Bukan kerana perangai aku seperti lelaki yang menyebabkan aku diberi gelaran Tomboi, tapi disebabkan rambut aku masa kecik-kecik dulu sangat halus dan sikit. Boleh dikatakan hampir-hampir nak botak seperti padang jarak, padang bola terkukur. Sentapppp T___________T. Sile lihat gambar rajah di bawah untuk bukti ketomboian ku.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
Ape macam? Macho tak aku masa ni kawan-kawan? :P


P/s : Kejadian gusti dengan adik aku tu memang betol. Tapi adik aku menggunakan taktik tak aci di mana dye tarik rambut aku, Tak aci ingga poringge punye adik!!! Dye rambut pendek,mcm mane nak tarik? Aku rambut panjang.

Kenyit mata laju2. TQ Smiley


14 Sarang ♥:

anies anessa said...

comel..hehe

nelly said...

Tajuk entri ini memang kena dengan Nelly .
haha . Nelly juga . tapi sekarang sudah berubah . .

cik animob said...

hahaha..tomboi..tp skrg cm cumil dh jer..anyway jgn songsang2 dh..

cIk pEnNa said...

nasib masih pakai spender pompuan ! hahahaha
sangat comei kamu ms kecik2.. hehehe

:)

khairul hisyam said...

comel masa kecik macam samseng budak tadika. ngeee

Amira Naddia said...

spender laki dgn pompuan ade beze ke?

nk google images la camni! hehe

s.y.a.r.q said...

@anies anessa
mekasih anies..awchhhhhhh malu X_X

s.y.a.r.q said...

@nelly
Sekarang nelly nmpk gugurl!! hehe...

s.y.a.r.q said...

@cik animob
ha ha.itu songsang masa tecik2 ah awk.bile da besar xsongsang :P

s.y.a.r.q said...

@cIk pEnNa
ateee kalau pakai spender laki mcm ade ruang kat depan..pelik2 hahahha..

mekaseh cik penna..awchhh!! X_X

da besar x cumil

s.y.a.r.q said...

@khairul hisyam
samseng?? alamak. tapi dalam hati ade taman derrrrrr :p

s.y.a.r.q said...

@Amira Naddia
ade beze la syg...adess.. cer lah google.... ha ha ha...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

cute jerkk!!~~

Kalo free meh ler singgah my blog....klik je link ini --> mummylovers blog

Ahmad Haziq Azlan said...

ingatkan budak lelaki
huhu

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2