♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Wednesday, February 23, 2011

Mi hoon Kari Tomyam



Assalamualaikum

Sape pernah makan Mi hoon Kari Tomyam??? Kenyit mate pleaseeeeeeeeee.... Kalau kawan-kawan sekolej dengan aku sure pernah makan dekat gerai Kolej sebelah,kolej 10 punye. Ye tak kowang wahai kawan-kawanku sekalian?????? Mi hoon kari Tomyam kat situ memang terbaikkkkkkk...


Dengan itu, hari ni aku mengidam nak makan bende tu. Jadi, tak de maknenye aku nak pergi kolej 10 sane nak beli.Setahun lebih kot aku tak makan kat situ. Entah ade ke tidak lagi gerai akak tu. Karang kalau takde menanges...Hampa.....Baik cuba masak sendiri. Lagi bagus.

Sorrilah,gambar kurang jelas. Camera phone tu kadang-kadang gambar cun,kadang-kadang blur. Terimalah seadanya.


P/s: Ade orang tu tanya, aku tak sakit perot ke makan kari campur dengan tomyam,macam pelik. Hahaha...Sakit perot tak jamin.... Lalalalalala.

Kenyit mata laju2. TQ Smiley



3 Sarang ♥:

khairul hisyam said...

sedap :)

URY said...

Mi+hoon+kari+tom+yam... uuihhh best tu kira 5 dlm 1 lah yerr.. :)

Hafzan Sarah said...

kite tak penah makan..huhu
tak pelik ke rasa??tomyam+kari

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2