♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Wednesday, February 2, 2011

Contest Si Manis Berbaju Kurung


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Phew....Tarik nafas kejap sebab ade banyak tag nak kene buat.Terima kasih Cik Reena Tan yang comel.Contest kali ni kene pamerkan gambar aku berbaju kurung. Ahaks.. Ni nak kene selongkar gambar-gambar mase raya tahun-tahun lepas la ni gamaknye..Oh sebelum tu, bawah ni banner untuk contest ini. Sile click pada banner untuk kenal penganjur contest ini, CIk Azaliah.


Syarat-syarat penyertaaan:


Gambar ni masa aku pergi kenduri kahwin sepupu aku kat Kelantan.Susah nak cari gambar aku pakai baju kurung yang full. Lepas tu muka pandang depan..Boleh lah kan gambar ni??Tapi nampak macam ganas je cara aku berdiri gambar ni.Smiley


Last skali aku nak tag.........

Fatin
Yan
Iekasub





10 Sarang ♥:

kindergartenlibrary said...

Gud luck !

s.y.a.r.q said...

@nelly
thanx nelly!! :)

Anonymous said...

gud luck syarq.. heheh. nmpk ganas.. tp maniss~ kn? :)

azzey said...

All the best utk awak ye..

nurayunni said...

all the best!!

s.y.a.r.q said...

@Cik Reena Tan
TQ..manis ke masam? ha ha ha

s.y.a.r.q said...

@azzey
thanx azzey!! :)

s.y.a.r.q said...

@nurayunni
Thanx 4 supporting :)

Unknown said...

thanks for tagging me! :D sukaa!

Unknown said...

oh! good luck! :D

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2