♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, February 21, 2011

Kalau Bosan Ape nak buat?


Assalamualaikum


Aku mengalami keadaan yang sangat-sangat bosan. Semua benda yang dibuat semuanya serba tak kena.Bosan bosan bosan bosan. Buat yang ini tak dapat, buat yang itu tak dapat. Ya Allah jauhkan lah aku dari sifat putus asa. Aku bosan ni.Ade sesiapa nak bagi aku buat kerja tak????????????????????????? Bosan sampai hantuk2 kepala kat dinding lagi seronok. Ha ha ha. Dah serupa orang gila je kalau buat macam tu.



Kenyit mata laju2. TQ Smiley


4 Sarang ♥:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..first time ke blog ini terus folo...

cadangan saya jika bosan, rajin la blogwalking hehehhee ( gurau jer)

Suhaila said...

cadangan yang amat bernas ialah::: sila kutip kutu yang mati bergelimpangan tuh..ngeh3

kutu mati kutu!

s.y.a.r.q said...

@sahromnasrudin
waalaikumussalam. Terima kasih ye. blog walking!! ye ye..bagus idea tu :)

s.y.a.r.q said...

@Suhaila
sue!! perghhhhhh..mmg bernas betol idea ko tu.patot lah aku bosan.aku dah lama tak kutip kutu2 weyh.hahahahaha,,,,

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2