♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Sunday, January 16, 2011

Crocs Havana untuk di jual.





******STICKY MODE ENTRY******
PLEASE SCROLL DOWN FOR THE NEW ENTRY YAW!! Smiley




Salam.


Kawan-kawan. Aku ingat nak jual saje wedges Havana Crocs ni.
Ade sesiapa minat tak??
Aku pakai dye 2 Kali saje sebabnye tak fit dengan kaki aku.
Tibe-tibe pakai rase ketat pulak.

Ini dye gambar Havana aku ni
|
|
|
V


Colour: Black
Size: 9
Price: Rm 100 (negotiable)

Kalau ade sesiape minat nak beli boleh tinggalkan dalam kotak komen
atau e-mail kat aku di:
nirikaysrun_syarq@yahoo.com

P/s: kalau tak ada orang nak aku buat tempoyak je lah havana ni. Smiley



6 Sarang ♥:

sissyira said...

salam,

size 9 tu besar mana?huhu..sama macam kasut biasa tak?

berapa heel tu?

paling kurang berapa?
huhuhu

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

eh syarq!! kalo ko buat tempoyak mende alah tu jangan lupa kasik skit bloeh?? heheee....

s.y.a.r.q said...

sissyira: heels tu 2inci...

mummyweiyda:nak ke??? Ok.klu buat tempoyak biar masam2 lebey sket

cIk pEnNa said...

size 9 tuh camne ek?hehehe
sy biasa pakai size 6 untuk kasut biasa..heheh

ati meronta2 kata havana nih cun!
=)

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

HAHAHA!! boleh jugakkk!! nak buat masak ikan patin nihhh..sila pos yer..ahakss!!

s.y.a.r.q said...

#cik penna: kalau biase pakai size 6, mcm besar je tuk cik penna...mmg santek havana ni..tpi ketat T_____T


#weiyda: bahekkkk :)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2