♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, January 10, 2011

Jimat-Jimat





Salam.

Hola Hola Smiley
Hurmmm...Bosannye hari ni....
Sampaikan timbul idea nak ambik daun pandan buat perfume dalam kereta.
Sebenarnye dah lame nak buat..Tapi penyakit Malas tu ada..
Bila dah bosan-bosan macam sekarang baru lah terhegeh-hegeh nak buat...


Mula-mula pergi petik daun pandan kat belakang rumah korang.
Kalau takde tanam, mintak lah sikit kat jiran sebelah rumah.
Kalu tak dapat gak. duduk lah diam-diam kat situ.. Smiley

Dah petik tu, pergi potong or hiris-hiris daun pandan macam nak buat bunga rampai.


Kemudian letak lah dalam bekas-bekas yang comel.

Bekas-bekas ni pon aku recycle balik je..
Guna balik bekas-bekas Door Gifts orang kenduri kawen dulu-dulu.Smiley

Siap sudah dan boleh letak dalam kereta bagi wangiiiiiiiiiiiiiiii....


4 Sarang ♥:

lina said...

salam dik bagus idea nih :)

s.y.a.r.q said...

lina: wslm..TQ kak :)

JIJI YU said...

hari tu kan aku beli limau kasturi..then aku letak lam kete..tapi aku lupe nak bawak turun..2 3 hari lepas tu..aku rase kete aku ader macam bau perfume limau gitu..aku tak ingt limau pasal limau kasturi aku beli tu..mau 2 mggu lbeyh jugak tahan baunye

s.y.a.r.q said...

jiji Yu: hurmm..kalau macam tu limau kasturi+daun pandan agak2 wangi x bau nye nanti?? kah kah kah

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2