♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Tuesday, January 25, 2011

Lebih Nyenyak Tidur Kalau Macam Ni






Salam.

Lebih Nyenyak Tidur kalau makan pil tidur. Eh tak tak tak...
Jangan buat macam tu.... Tak elok.Nanti boleh addicted setiap hari nak makan pil tidur.
Yang sebetulnye,




Lebih nyenyak tidur kalau bilik aku indah macam bilik-bilik di bawah ini.
Bilik-bilik yang telah menawan hatiku ...
Bunyi drum sikit...

Dum Dum Dum......

Tadaaaaaaaaaaaaaaaa.......


Bilik 1

Gandingan Putih & Purple...Oh...Sangat sweet bukan??
Simple but adorable.....i ♥ it
And the most i like is that purple sofa... Bentuk unik.

Bilik 2


Next ini bilik purple agak terang sikit colour dye...Berbeza dari Bilik 1 yang warnenye agak cair.
Perabot sudah purple terang jadi, dinding putih..
Tak lah sakit mate memandang.... .i ♥ it too.

Bilik 3

Hahhhhhhhhh.... Ini paling-paling simple.....Nampak kemas...Suke Feature wall dye letak frame putih tu.Nampak timbul,


Bilik 4

Wow!!! Bilik ni banyak menggunakan warna yang gelap. Kalau gelap macam ni lagi lah merangsang mata untuk tidur dengan lamanya. Suka katil dye. Santek

Bilik 5

Bilik ni lebih kepada suasana romantik..Kalau malam2 bukan lampu tidur tu.... Awchhh..Romantis nye...... Sesuai untuk pasangan suami isteri......

Bilik 5

Ini cunnnnnnnnn....


Ok...Itu saja gambar-gambar yang nak dikongsikan..Tak larat pulak nak upload banyak-banyak.
Perasan tak semua bilik bertemakan Ungu atau Purple?

Sebab aku sukakan warna Ungu.
Bukan Kumpulan Ungu.Tapi warna Ungu.

Selalu berangan kalau pergi IKEA tu mulelah berangan nak buat bilik jadi cantik seperti gambar2 di atas...Tapi harammmmmmmm..... Ongkos nya enggak ada sih.. T_______T

Sekian.





11 Sarang ♥:

Heidi Shafiq said...

aku dh masukkan RM20ribu dlm akaun ko.. sok gi la beli ye.. kalau x cukup bgtau.. :P

sissyira said...

salam

layan je.......



p/s : nanti syira cuba joint ye...sbb mood tak dop nak joint contest skrung...huhu

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

aku cop yang no 2...santekkk sangatt!!

syarq..jom join...

jom join colourful contest saya..klik link ini

Cikngah said...

weh cantiknya bilik2 tu..comey sgt!!!!

Hazari. said...

bilik numbo empat tuuuu.. wuuu ~~~

s.y.a.r.q said...

@Heidi Shafiqwow!!!!! RM20 ribu tu.... Mekacih....Nanti kalau xcukup tambah lagi 10K eh :p

s.y.a.r.q said...

@sissyira
Ok syira :)

s.y.a.r.q said...

@♥WEIYDAWEINGWAFFA♥

Semua santek kat mate aku :))
Ok.insyaallah nnt syarq join eh :)

s.y.a.r.q said...

@Cikngah
Haahh...lawa..tapi colour dye agak terang :)

s.y.a.r.q said...

@Hazari.
wuuuu wuuuu...mcm konsep zen pon ade kan???

Hazari. said...

hahaha, ah, nampak epik gituu ~~ ahahhaa.

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2