♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, January 13, 2011

Oho ho balik kampung1



Salam.

Ho Ho Ho..Sehari tak update blog rase rindu je kat blog yang comot ni.
Nak feluk-feluk manje sikit dengan blog..Smiley


Semalam aku balik kampung.
Kebosanan kat kampung tak dapat nak online.
Nak tengok TV pon ade chanel TV 1, 2 dan 3 saje..


Uhuhuhuhu..Kat kampung banyak betol makan.
Rase macam tak reti kenyang-kenyang lah kat kampung tu.
Mungkin bosan dan sebab masakan Uwan aku terlalu marvelous..Smiley
Kat rumah jarang dapat makan masakan macam tu.
Tahu nenek aku masak ape??
Korang tengok gambar bawah ni eh..
|
|
|
|
|
|
V

Ikan masin masak lemak cili api dengan terung Smiley
Aku yang tengah menaip ni pon air liur meleleh bila teringat balik lauk ni.
Slurpp slurp...Sedut balik air liur weyh...Smiley
Lagi-lagi bila dimakan dengan ikan goreng. Menjilat jari...Yummmmyyy!!!
Aku tambah nasi 3 kali. Perut pon semakin moncit dah ni.

Ok.Nanti sambunglah lagi dalam Oho ho balik kampung 2 Smiley



2 Sarang ♥:

♥♥Cikngah♥♥ said...

Oitt..blk kg x dtg jenguk aku kt nilai

s.y.a.r.q said...

cik ngah: aku lalu je kat nilai sambil berkata " Mama ni dah kat Nilai ni, kat unversiti fatin" pastu jalann..ha ha ha :p

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2