♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Sunday, January 30, 2011

Rindu rinduan ♥

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera


Dikala malam yang sepi, aku duduk sendirian membelek foto-foto lama yang tersimpan didalam laptopku. Sambil tu aku tersenyum girang apabila melihat foto-foto itu. Sudah lama aku tak ku temui mereka-mereka ini, yang sering membuat hatiku gembira sentiasa pada suatu masa dahulu. Mereka juga pengubat duka aku. Mereka juga membuat jiwaku tenang dan selalu tersenyum. Aku senang berpeluang untuk mengajar mereka dahulu.Walaupon tidak lama, tapi banyak memberi kenangan manis kepada aku.



Sesungguhnya aku rindu pada mereka. Aku teringin melihat mereka dewasa pada masa yang akan datang jika aku dan mereka ada jodoh, dan jika umurku masih panjang.



Cikgu harap kamu semua akan jadi orang yang berguna dan berjaya kelak. Belajar elok-elok. Biar sampai ke menara gading. Amin.


Muah muah muah. Sayang kamu semua.

Yang Merindui,

Cikgu Nur.


p/s: ahaks..ape macam... malam-malam ni ayat nak macam jiwang sikit. :p

8 Sarang ♥:

Abang Jonni said...

huhuhu... comelnya gambo bebudak duduk kat meja bulat tu...

mie said...

gue suka sesi duduk keliling meja tu..
nampak cam org dewasa versi kanak2..
ehehee

s.y.a.r.q said...

@Abang Jonni
he he he..comel kan...meja lagi besar dr dyeorg...nampak kepala kecik je

sissyira said...

salam pagi ahad =)

ala, tomey sangat budak2 ni =)

s.y.a.r.q said...

@mie
ehe he he he....kepala dyeorg nampakk= kecik je

dyah pinky! said...

comel sgt budak2 kecik tu. hehe. cikgu ea?

:)

s.y.a.r.q said...

@sissyira
tomey2 ade mcm cikgu dye tak?? :p

s.y.a.r.q said...

@dyah pinky!
dyah..tu kenangan dulu penah jd cikgu :P

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2